When life gives you a 10 reasons to cry, show life that you have a 100 reasons to smile!

godmorgon älskslingar !!
vaknar tidig nu för tiden för jag typ har börjat sova fett tidig men iaf nu ska ni får höra lite om vad jag gjorde igår!
igår så tagga jag till beri typ vid ett eller nåt sånt sen vakta vi hennes gulliga lillesyster sen så gick vi och träffade sandra för att grilla i odenplan sen när vi sattdär då folk börja komma vi blev ganska många och precis när maten tog slut så tagga alla men korven var fett god jag vet inte om det var brödet men jag vill ha den nu nu nu !!
men sen vi satte och chilla och skit sen tagga jag hem vid 8 då var jag hemma 9 <3
och idag har jag typ ungefär inget för mig tror nog att jag ska duscha och fixa mitt hr jäni frächa upp mig !!
det här med linser, nu är de sommar och mina ögon lir typ så på solen så vem behöver linser !!
plus man badar och sånt så linser är en vinter grej

I TOLD U TO BE CAREFUL WITH MY HEART

bajtat text..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0