get you ass over here

shooo bitches !!
de e lidia bitches  ..... och bitches driver nej men idag jag hade en seg dag vaknade segt kunde inte gå upp från sängen för att jag hade värk sen min lille bror va ... get your black ass over here sen jag ba okej sen satte mig på soffan lattade mig i ett par timmar sen ringde mamma och sa att jag skulle städa jag gjorde inget gömde ba undan grejer sen gick och låg på soffan igen sen fick min lille-bror för sig att äta hamburgare och jag åt den sista och då sa han igen get your black ass over to the store and buy me some burger sen fick jag ut med honom till sffären sen valde han allt som han vill ha vilken e hela jävla affären jag fick bära upp de där hem och nu behöver jag en pause !!!!
så har jag haft de idag ganska chill ha !!<3
puss puss nu får ni ha de så bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0