ta väl hand om det du har innan du förlorar det för gott

shooo shoooo im back from school !!
nu var man tbx från e lång dag, var för de mesta glad idag blir så där hype från ingenstans men som vanligt i slutet av dagen fick jag huvudvärk sen så tagga jag hem och latta mig fortfarande <3
åt som en jag vet inte vad och skit och gissa vad måste sova tidig imorn har sånglektion typ på morgonen då rösten är som vackrast och kan inte bli vackrare plus när man är förskyld och har skakig röst <3
ni fattar resten och sen har inget liv och ska jobba lite med min matte a och ja de finns 2 delar jag inte klarade av som jag måste plugga upp så seee yaaa later bitches <3<3
juste hittade en luten sanningen här en del iaf !!
Det finns ett rykte som säger att pojkar är starkare än flickor.. Oh! snälla, kan du bära en tung bebis i magen i 9 månader? Kan du städa, laga mat och prata i telefonen samtidigt? Kan du bränna din panna med locktången och inte klaga? Kan du gå hela dagen i klackar? Kan du gråta hela natten och.. sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej? Kom ihåg killar, tjejerna är BARA hjälplösa tills nagellacket har torkat :-) sätt upp detta på din status om du är stolt över att vara kvinna! ♥
hmm va säger ni själv så ycker att båda könet är starka bara på olika sätt !!
peace and love motherfuckaaaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0