de loooooov <3

shooo älskliingar !
jooh, som sagt det är lov och vi slutar skolan idag och vi kolla på julshow som lärarna har gjort..
man tror dem  har druckit innan så fucking hypa !
men igår så hade vi skola efter de tagga vi till bromma tsm med andra men sen så gick jag och berii vi chilla i kista här och där sen gick vi hem till henne efter det så gick jag hem till min bebis träffa hans gullliiiga hund som jag vill äta upp, lekte med den och prata med älsklingens mamma sen så chillad jag ett tag sen så
skulle jag hem då följde han med mig till t.c och jag däcka efter jag kom hem :)<3
och nu ska jag ladda ner en film ska kolla på den nu så puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0