leave my heart just how you found it..

shoooo !!
kan berätta lite kort om vad jag gjorde idag sen så ska jag hoppa in i duschen, idag så hade jag svårt att vakna men jag vana ändå sen så gick jag och beri till skolan jag hade inso så när jag var klar så gick jag till dem i klassen och vi skulle precis ut och handla/shoppa smink och sånt till vår musikal som vi kommer göra om en månad det gick bra !! <3<3
sen så repade vi i 2 timmar sen så kolla vi på ettornas julshow det va riktiiigt nicee <3
efter det köpte jag ett par sophie jeans från gina sedan gick vi till fridhems och träffa min älsk vi chilla ett litet tag sen han gick hem och jag o beri fortsatt vår vadring och vi har chillat här och där <33
till sist kom jag hem och kolla på prince in new york men nu ska jag dra jalla pössss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0