music on worls off

shooo mina bebiisar !!
vet att det var länge sen jag blogga men har haft mycket för mig det är en stress period och på kvällarna stängar jag ute världen då är de relasetion time !!
Men igår så var jag i skolan till 20 på kväller och repa vår musikal, vi hade det skojit eftersom vaktmästaren släkte alla lampor i koridoren och de var helt mörk då vi tog en runda i skola så som spökvandring .. folk bara hoppar ut från ingenstans och vi srek och tappa rösten och ja allt möjligt <3
sen idag så var vi i stadsteaters kostym förråd och de va niiiice som fääään !!
en jävla stor garderob där vi bland annat plockade upp korsetter och cardigans och allt de !!
ajaa orkar inte skriva mer känner  jag så jalla pöss bjuder anske på en bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0