held it in

Brukar du komma i tid: nej tvätt perfektion tar tid!!
När mår du bra:  när jag äter KEBAB!
Hur känner du dig nu: jag vet inte vad jag känner trött kanske
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: ohh snälla de äkligaste som finns
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: sommaren ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg: jaaa som faaan :(
Sysslar du med någon idrott: nej är för latt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: oh massoe den listar behåller jag för mig själv
Är du nöjd med ditt liv: jaade klart
Vad längtar du till: 1 mars
Vad använder du för schampo: det som finns i huset mamma sköter sånt
Tycker du om någon just nu: klart många
Favorit frukt/grönsak: jordgubbar & mango
Har du piercing: ja om de på öronen räknas
Vill du ha barn: klart jag vill <3
Solar du ofta: naturlig brun sötnos
Är du bra på att laga mat: ehmm för mig ja för andra nej :S
Är du flygrädd: JAAAAAA
Är du vig: jag var :)
Vad dricker du helst när du är törstig: iskall vatten
Vilken är din favoritglass: 88 & magnum classic
Tror du på ett liv efter döden? jaa.aa
Tycker du om sushi? nej nej
Vad äter du helst när du ser på film? chips med dip :)
Har du tandläkarskräck: aah lite
Biter du på naglarna: nää bara är jag är nervös
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig är för latt & fet
Senaste låt du hörde: i never told you - colbie
Vad tänker du på nu: om jag verkligen ska gå lägga mig för jag tror att jag börja bli sjuk :(

Vad dricker du helst när du är törstig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0