i'm bulletproof

hejsan kött & blåbär!!
vaknade runt 8.30 och sprang till duschen och tressade framm mig till in brors daggis (skola) och möte beri i asspuden sen tagga till fucking skolan orkade inte gå till första lektionen så chilla i kafeterian (ett stort misstag, kommer få mer frånvaro som gör mig cp).
ooh shit håller på död mer & mer för varje dag!!
men kollade på konsert eller nåt i skolan och nu sitter jag här som shrek med ett grönt ansikte(ansiktsmask)
min hud har börjat att förstöras för jag inte tar bort min fundetion när jag sover <3
men vem bryr sig det är bara vädret som får mig att bli torrare & torrare för varje dag som går <3
men nu ska jag försöka läsa min bok eller bara öppna och se <3
jalla peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0