thihihi

shoo damer och herrar!!
vaknade upp efter en lång natt och gick direkt till skärholmens centrum för att köpa & sånt!!
fick med mig masor av grejer jag behöver faktist!!
en av grejerna jag faktist gillade var min skinjaca som jag har väntat på skit länge men de hade ju inte kvar den men nu har den kommit tbx för det e våååååår elr nåt så jag sprang till bik bok och köpte den :)
har inte gjort så mycket idag eftersom jag fick inte gå till sandras fest idag :(
nu när man höra att de hade kul & sånt när jag har suttit här i flerar timmar men till slut gick jag ut flera gånger för att köpa mat från grillen & sånt :)
en hamburagre meny är inte stor nog åt den här kungen vet ni väl..
har faktist tagit några bilder idag nu när jag har hittat min älskade kamera så bjuder på dagen outfit oxå!!
ska bara ladda upp bilderna peace!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0