I GOT IT FROM MY PAPPA

shooo sitter här efter en konstig dag!!
jag vaknade runt 8 då hade mamma redan kommit hem så bestämde mig att sitta och platta mitt hår eftersom jag börjar 12.
hände lite konstiga grejer som löste sig i slutet av dagen & då fick jag springa till min lille bror.
de va så jävla kallt ute så fick springa hem springa direkt till köket och laga MAT efter de.
sen satte jag framför datan och lattade tills jag såg en bild på en man och tre killar till och det vissade sig vara min
PAPPA  ni hörde rätt den 14:de februari 2011 såg jag min pappas bild för första gången ska inte sitta här och förklara hur de känndes för jag kan inte beskriva kännslorna med ord & fick även ett gulligt brev som fick mig att gråta glädje tårar men nu ska jag dra och äta lite GODIIIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0