a women never gives up

shoo katt och katt!!
sitter här igen efter en lång och knas dag som om dagen kommer bli bättre nu när min bror är här.
förlorade min skönhets sömn bara för att få lämna min bror på hans skola.
möte beriih i stan vi gick till skolan tillsammans och hade de tråkigaste lektionerna och jag ville ta självmod för jag orkade inte tänka,hade lite knas&knas hände lite drama i klassen som vanligt men sen blev min lektion inställt så jag och berii gick till kista träffade shirin älsklingen luffade runt lite sen gick och hämta min bror & nu sitter man här och tänker på mat bästa att jag lagar nåt :)

en normal bild på mig som togs för 5 min sen!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0