hmm

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
aah det e klart
4. Hur lång är du?
halv meter som sagt!!
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
never let me go
6. Hur löd ditt senaste sms?
varför la du på?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
de beror på om jag har pengar..
9. När såg du senast din mamma?
hon e överallt
12. När vaknade du idag?
13.00 tror jag ..
13. Vilken är din favoritplats?
it's a secret
14. Vilken plats föredrar du minst?
allt som har med skolan att göra förutom kafeterian
15. Vem får dig att må bra?
the people i love
16. Hur stor är din säng?
stor nog åt mig
17. Var sover du?
där jag har lust att sova men mest på lektionerna
18. Hur många kuddar har du i sängen?
bara 3 st 
19 Var har du bott/bor?
har bott överallt -.-
20. Tycker du om kinamat?
nej!!
21. Tycker du om kaffe?
nää
22. Vad dricker du helst till frukost?
läsk
23. Kan du spela poker?
nää
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
aah 


Kommentarer
Postat av: Miriam

Så du har en pojkvän? :)

2011-01-24 @ 18:22:07
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0