i'm everything you wannabe

shoo blä blää!!
som sagt skolan började idag och det var verkligen en seg dag, vaknade runt 8 och började fixa mig och sånt och väckte mamma och resten av huset och vid 9 började alla överlämna huset !!
jag och mamma lämnade lilbrorshan till skolan och gick på möte sen kom till skolan vid 1 tiden och chillade lite, hade ingen lust att gå till skolan men ibland måste man och jag vill hålla det jag har lovat (nyårslöften) men det är svårt att leva upp till mina förväntningar men men life is what you make it eller hur <3
men sen kom jag och "älskling" då hem till mig kollade på en film och chillade med min bror och tro mig de satte och retade mig hela jävla natten men hade ju saknat den jävel vi hade inte träffats på länge :)
imorgon kommer att bli en segare dag eftersom vi ar idrott på morgonen, måste komma på en ursäkt redan nu typ (jag orkar inte vara med så jag sitter och kollar ist) de blir ju fantastic BOMBASTIC!!
yaa maaan ajdeeh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0