lite mer om mig jani

Har du någon fått ditt hjärta krosad? Jaa flera gånger av en person

har du kysst en kompis (av det motsatta könet)? Jaa för länge sen ..

Har du någon gång varit otrogen?  alla har varit de en gång

Har du kysst någon idag? Näääe :(

Har du haft sex idag? No no

Har du ett förhållande? ja aah
När går gränsen vid otrohet?  allt med en annan tjej att göra som inte är en kompis
Är du romantisk? Jaa, eller försöker

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Yes sir

Har du nångång slagit någon? ja aah
Har du lekt med någons känslor? ja aah
Länge höll ditt längsta förhållande?  det kmr va med älsklingen så vänta och se

Hur länge var ditt kortaste?  haha en vecka elr nej 3,4 dagar
Har du varit tillsammans med två samtidigt?  inte nåt jag är stölt över

Är du en bra pojk/flickvän? jaa det klart jag är den bästa av de bästa

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? älsklingen för några dagar sen <3
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? vi pratar inte om sånt nu ..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -.-
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16-25
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?  ööh va tror ni om mig :O
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? A hur gulligt r inte det att säga "ja" men nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? lika faktist .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0