photoholic

chinaling . bitches!!<3<3
sitter här och kollar på ung&bortskämd med min bror, huset är äntligen lung nu när min lillebror sover!!
kl är 1.56 men det är ingen som sover än eftersom alla har förvandlats till vampyrer som sover på dagen och luffar på kvällen. jag blir bara torrare och torrare för varje dag och jag kan inte skriva klart min fucking inlägg för min bror kollar på tv eller datan det är en sån där sladd grej som går från datan till tv:en så han kollar på tv/datan och jag sitter ju här och bloggar och då har han iget för sig så han sitter och trycker på knapparna så jag blir galen och inte bara det han sitter och sprejar axe chocklad deodranten eller vad det nu heter på mig som om det inte räckte med att min bror spreja i min mun och i mina ögon så ser ut som mr.bean :(
och seriöst jag flippar när jag ser det här  programmet "ung&bortskämd" föräldrarna behandlar sina barn som om de fortfarande är 10, typ men det här jobbet var skojigt vilken jag tycker är bra, de hade kul man ba vem har sagt att jobbet ska vara kul det ska lära de hur folk jobbar varje dag och hur folk sliter för att få pengar'!!
och jåkmij och där lämnade min bror ett spår efter sig men jag är för trött för att bry mig:(
baby you can drive my car....
ghjn4fgki där ser ni han gör mig GALEN men det är bara ett par dagar sen är jag tbx som ensam barn i huset och behandlas som en riktigt bortskämd unge för det är bara jag som bor här vet ni hur skönt det är att bli behandlad som ända-barnet fast än man inte är de typ the best of the both worlds<3 fan va skönt det kommer att bli med liten lung och ro när de åker här ifrån.... inga ord!!
men nu ska jag gå lägga mig eller kolla på nån film <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0