take me back...

shoooz kom hem nyss, vilken katastrof dag det har varit idag!!
behöver luft... så men min lillebror väckte mig idag och sa att han var hungrig så jag fick gå ner till affären och köpa lite grejer sen fick man stå och laga mat så jävla duktig jag har blivit på att laga mat :)
men sen fick man städa huset och fixa sig själv och tagga ut!!
mamma tvinga mig ta foto för vår hemlig uppdrag(kommer ut när allt är klart) jag såg ut som kerstin på gud sen fick vi gå till heroncity som mamma kallar även för heroincity(högt inne i bussen)!!
man fick bowla äta osv....sen var det dagt att gå hem och då sa jag till mamma
mamma vi måste stor handla när vi ändå är här!!
vadå (största khadije minnen och ba) finns mat hemma, de fullt ni äter inget
bror skriker från andra sidan av gatan (VAAAA de finns ingen mat så de därför vi inte äter)
jalla varför ni inte sa tidigt och ba gick in i willis och handlade mat för 10 pers och nu får den inte äns plats i skylskåpet:(
sen var de för mycket grejer jag fick bära 3 påsar men sen satte vi oss inne i bussen sen får jag en spark från ingenstans sen jag kolla runt om mig sen killen som satte sig bredvid mig ba "vart bor du" för det första ifall du tänker haffa eller nåt man slår inte personen och man börjar alltid med ett hälsning men men ni vet folk nu för tiden!!
men nu måste jag äta ..igen aaah !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0