Haters Wanna Be me

shoo bebizar
Är äntligen hemma efter en lång dag jag vet inte ens vart jag ska börja.
vaknade lite tidigt idag träffade beri i tåget och vi gick till vår älskade sola som vi älskar så jävla mycket.
vi hade en helt okej dag men jag va lite för GLAD idag av ingen anledning, hade möte med special lärare angående min dylexi och det var katastof kan jag bara säga.
vi hade öppet hus tydligen så gick och hämtade min bror snabbt och stressade framm oss till skolan.
där fick man dansa ett numer om&om igen!!
nu sitter jag hemma med mat i ena handen med största värk och huvudvärk funderar på att gå lägga mig tidigt idag med tanken på att jag börjar tidigt :(
avrundar inlägget med ett HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0