OH DARLING ..

shoo man bara ligger här springer efter broshan varje 10 min på riktigt jag som va så glad över att han kom hem idag den minsta snackar jag om men vad gör han han sitter och sprjar perfym på min mun i 10 min, mina ögon är helt svullna nu jag skulle på riktigt ta självmod ifall de borde hära :O
nej men imorgon blir det utgång med familjen vi ska ut och bowla så himla kul för alla vet hur mycket jag älskar att bowla <3<3
imorgon måste jag vakna typ vid 12 tiden gå till ica sen handla mat och sånt laga mat till snorungarna sen möta mamma någonstans sen gå bowla !!!!!!!!
ja, ni trodde att jag inte kunde laga mat grejen är att jag inte orkar laga mat men jag kan om jag vill ibland när jag har tur typ som idag och igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0