1+1

shoooo bebisar!!
vaknade för ett tag sen faktist och städade huset med edi sen så vilade vi ett tag för jag va helt död efter gårdagens knas fest om ni nu hajar hade fest knas hemma huset stog upp med sina ben de va katastrof !!
men vi lyckades vända huset och fick den att se ut som en riktigt hus sen så hoppade jag in i duschen och va där i 30 min de va chill men sen kläde vi på oss och gick till skärholmen centrum och jag fick med mig ett par leopard skit skor de va kärlek vid första ögonkastatet så jag va tvungen att köpa de nu är vi hemma och mina ben dödar mig kan knappt gå de är svullna men måste upp och laga mat till hela bunten sen så ska vi ju ut senare på kvällen oxå tony ska plocka upp oss ;)
men tills så ses vi och juste jag saknar min älskling de va länge sen jag såg han inte bokstavligen men för mig känns de som om de va för en månad sen så ska nog ringa upp han senare nu ska jag gå pösss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0