just my luck

shooo älsklingar !!!
sitter här och bloggar medans dem andra sitter och kollar på rayjoneswilliams nåt en kille som har en youtube kanal som visar roliga videos som han hittar på youtube  eller hans läsare skickar till honom.
men nu vill jag berätta va jag gjorde idag och jag kan helt enkelt säga att jag har varit i kista då tog jag med mig hem en leggins från bik bok !!
och imorgon så hade jag fest dårå fick mina prensenter då fick jag min fina laptop av mamma sen av de andra fick jag ihop penagr klocka sen älsklingen köpte en till present och då fick jag escada perfym min favorite sen från min bror ett par örhängen sen den andra tog med mig till skärholmen och då köpte jag 2 tjock tröjor, en lång klänning topp och linnen och massor med smycken fick jag med mig lägger in bilderna då senare ;)
men men imorgon om jag då lyckas vakna tidigt då går jag till beri annars de är bara synnnnd för hon reser :(
ni får några bilder från igår !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0