my black angel ..

shooo bebisar !!
sitter i min varma säng och bloggar efter en ganska lång dag, jag börjar med att säga jag vaknade runt 7 och gick till huddige sjukhus sen så efter ett tag kom vi tbx till bredäng då fick vi handla en hel del och städade även för att vi väntar på några gäster som kmr hit imorgon på morgonen då är jag tvungen att vakna kl 6 på morgonen vet ganska tufft men sånt är livet men de landar 6 så måste gå hämta dem oxå de ska bo hos oss i ett par dagar då är jag borta från samhället ett tag *
isf sen så har vi varit i tvättstugan oxå vet att de är ganska onödigt när man har en maskin hemma men kläderna var för mycket så mamma insesterade och nu har jag precisis målat klart mina naglar rosa så nu ska jag platta mitt hår sen så ska jag kolla på so you think you can dance med mamma, det är hennes favorite show men tills så ses vi kan bjuda på lite cambilder <3
lite cp bilder men ni får nöja er med de tills jag skaffar en riktigt kamera o de kan ta ett tag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0