...

shooo älsklingar !!!
hade den bästa dagen igår min älskling kom till mig och va med ig sen på morgonen fyllde jag år som sagt fixade ig plus huset sen gick ut för att träffa tjejerna då möte jag de i centrum vi köpte lite gott och smått i affären som vi skulle grilla sen gick vi till mälarhöjden bade och chilla där, vi badade även speciellt jag och beri de tog ett tag för mig för att hoppa från en sån där skit är höjdrädd lite !!!
men sen grillade vi knasa och skit men sen va några av tjejern tvungna att dra då va de bara jag shirin och beri satte och snackade ett tag sen gick hem vi ville ta den långa vägen men hamnade plötsligt i mälarhöjden !!
idag har jag varit hemma och chillat med min lille bror och då kom mamma hem med 100 påsar och började laga mat morgon ska ju fira min födelsedag imorgon med nära & kära sen så är de presenter så klart då säger jag till vad jag fick ;)
..
en gammal bild skadar ingen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0