me+me

shooo raderade de jag skrev ni som har läst vet att de är harrypotter 11 nej men tänkte bara mina kännslor stannar mellan mig och mina tankar punkt slut ingen vet ändå hur jag entligen känner så de e bäst så..'
vissa saker berättar man bara inte för någon menar exakt alla och jag behåller mina för mig själv så..
visse inte att även om man är tsm man behöver inte säga allt lixom trodde att man kunde prata om allt mellan himel och jord och berättar allt för varandra men så är de inte, klart att man inte ska säga jag gick på toa nu och nu ska jag nej men bara lite grejer kanske nya grejer som har hänt under dagen eller nåt men men de är bara jag som är för öppen och de ska jag tydligen inte vara så bra att veta hur saker o ting ligger tilll ibland..
men nu har jag tråkig o är plus på dålig humör så jag borde nog gå lägga mig annars kmr jag vakna på fel sida imorgon och hur mycket kan ett hjärta bära ?
gud va jag inte orkar me nåt har fortffarande ont  i vristen elr va de nu heter behöver massage kmr dö sa ju att jag skulle bli gnällig och jobbig de händer bara när jag har tråkigt så ha de bääääst ;)<3
jag trivs när jag är med bara mig själv !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: din dado

med dig sj och dina sota bananer hahah\XD har saknjat dig the nerdddddddddddddd................ lyssnaava hnder med ditt liv yaaa

2011-07-08 @ 12:15:12
URL: http://daados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0