you can do better !!??

shoooo bebiiisar !!
sitter här o chillar med min älskade nalle och de faktist nu jag har fått lite tid för mig själv att sitta och bara chilla och vila min fötter gör fortfarande ont och jag behöver fortfarande en massage men aja skit i de ..
idag så har jag jag färgat hår fixat hår sminkat och massor bara fixat andra och nu har jag fixat mig själv så ska kanske ut någonstans med tony vi får se va vi ska hitta på för jag är döende har vaknat tidigt de här senaste dagarna och jag vill bara soooooova !!
och juste jag känner på mig att jag måste börja ta mina mediciner för jag har huvudvärk plus så blir jag yr så måste fortsätta ...men men imorgon så ska jag på bio med släkten och sånt ..tror jag för saker o ting blir aldrig som man förväntat sig så vi får se säger jag bara ..och nu ska jag gå och äta för kycklingnageten jag åt gjorde inte mig mätt så vi hörs och jag bjuder på några bilder som jag tog för några minuter sen !!<3
ni kan se på bilden hur jag förändras på en minut !!
nöj er lägger de andra lite senare !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0