better with the light out !!

shoooo longt time no see ??
nej men sitter ju här på kvällarna för jag inte har nåt liv nu för tiden och jag ska berätta snabbt vart jag har varit de här senaste dagar !!
jag har varit hem hos shirin vi chillade åt hennes goda muffins så goda åt min favo mat sen så har jag chillar ute med tjejorna blabla och idag va vi hem hos mig chillade körde kort förlora massor av gånger så fick göra hemska saker HEEEEMSK !! fick även reda på att jag har en hemsk granne den där b*tch-en men men nu går vi vidare ja ja glad glad jag vet att detta va en stökig inlägg men lovar er att jag återkommer med en grym inlägg efter några timmar låt mig tråka ut mig själv framför datan nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0