Det vackraste en pojkvän kan säga till sin flickvän är- nästa tjej jag någonsin kommer att älska på denna jord kommer att bli, vår dotter

shoooooo folk dårå!!
kom hem precis efter en lång dag med min vän huvudvärk som inte vill låta mig vara !!
men nu är de ju sommar och de är för mycket sol så jag kmr ha de ganska svårt i 2 månader för min huvudvärk och min näsblod tog en alevdon den dörsvann ett tag men nu kommer den tbx guuuud gå bort kuk!!!
har jätte ont överallt svettas som en griiis oxå :)
men men ida vaknade jag tidg hade ganska svårt att prata lite för jag hade ont i halsen sen så fixade jag mig lite snabbt och drog ut med de bästa hade en kul kul dag, man kan bara inte låta bli att garva även om de gör ont på gud de va KNAS kan jag lätt säga men jaaaa sommaren är häääär <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0