smoke it up...

börjar med bilden där uppe, jag fattar inte med folk som hatar rökare man skulle förstå iall amn säger för de luktar rök och sånt men bara så där hatar folk som röker de är inget fel med männikor som röker de röker för att de har sina egna ursak till de så vem fan tror ni att ni är som ska sitta och kommentera de är samma sak att de är helt okej när folk röker vattenpipa men inte cigg kom igen vattenpipa är mer farliga ..
Sätt den här (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅() i din status om du aldrig har rökt!
såg den här på fb och la den på min logg och jag är helt ironisk på riktigt jag fattar inte de där uttalet som säger att fina flickor inte röker vad har rökning med finhet att göra bara för man inte röker betyder de att man är snäll neej gud människor väx upp alla vet att de skadar att röka men man gör de för sina egna behov så deal with it end of historie !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0