i can live without you but i don't want to

godmorgon !!
vaknade för ett tag sen mamam väckte mig för att jag skulle passa maten som hon la i spisen men hon tror att jag har automatiskt lärt mig laga mat för jag har lärt mig göra pasta med köttfärssås !!
men men sånt är livet beri ringde upp mig nyss och sa att jag hade hennes nycklar och de som va läskigt var att jag hade mina nycklar hem hos henne i några dagar för jag glömde de och nu har jag hennes fett creapy men ska möta upp henne och ge henne den sen så ska vi ba chilla häcken av oss !!<3
hon gör mina dagar sätter alltid ett leende på mina läppar när jag känner mig ledsen hon är helt ekel en äkta vän livet ut <3
ja ja nu ska jag tagga ska röka vattenpipa med grabbarna / männen some vp sen så drar jag ut <3
de fanns fett med bilder jag vill att ni ska se men tvär så kan jag inte lägga ut en ända bild till min keffa data !!
men jalla peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0