and if they hate me? i let them cuz do it look like a give a fuck?

shoooz sitter och funderar på massa skit och massa förändringar som kommer ske under sommaren
vissa kanske inträffar fast vissa stannar kvar som önskemål <3
jag vill färga håret ljusare och funderar på massa percingar som jag inte kommer våga ta !
men efter smmaren på navel sen någonstans den bel anzikt !!
funderar även på en liten tatto om jag nu vågar, gud måste verkligen sluta vara en sån här mess det leder typ ingenstans vill man vara fin och älskad då får man lida först jänii<3
en men imorgon är det en till kukdag jag måste spendera i min tid i skolgården där jag ska sitta i solen och bara chilla <3<3
så här roligt man måste ha det ibbland så imorgon ska knäääsa runt, skiter i den som kommenterar fuck allt och alla!
och alla där ute som nte gör saker som ni vill bara för att ni tror att jag blir sårad fuck de där bryr mig inte de är erat liv inte mitt jag bestämmer inte över er är van med smärtor och ångest och allt det så det är inget nytt som kommer hända life gose on bitches !!!
bjuder på de här cp bilden njut av drela bara inte för mycket man måste ha lite saliv i munnen förstår ni väl <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0