Boy you got my heartbeat runnin' away

shooo älsklingar :)
vet att jag inte har bloggat på länge och det beror på att jag och mamma bråka så hon stängde av all internet i huset så jag har inte haft tillgång till internet på länge och jag typ dör men det har bara gått typ 2 dagar eller så men det känns som evighetr fääään :)
älskling har inte kommit hem till mig på typ 4 dagar och det känns tomt sa att han inte skulle komma idag och jag ångra mig i want to take it back :(
nej men vi kanske kommer hitta på nåt imorgon eller efterimorgon :)
men men annars har jag varit lycklig & ledsen de här veckan är katastrof  men som sagt ringde nyss upp sötsaken och bad honom att komma hit typ senare på kvällen för jag måste typ se an nu nu nu han e min favorit frog det räcker jag skämms :(
men juste idag var jag även hos vårdcentralen då tog jag några blodprover the story of my life som vanligt men sen hitta jag inte min läkare så tagga bara direkt till skolan hon får ringa och boka en tid :)
bilder & bilder vill ni säker ha nu men bjuder bara på några bilder från ethiopien som ni inte har sett ännu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0