I Don't Know How To Love Him

jak bryr maj ante den !!
nej men idag vaknade jag runt 8 började fixa mig + huset och efter det taggade jag o mamma till donken åt värsta maten på morgonen oxå så sjukk är jag men sen hade jag lektion satt där helt död men sen efter hade jag utvekling samtal och det gick inte så bra för jag har slutat att plugga och jag har slutat att gå på lektionerna och jag fick 405 frånvaro på typ 2 veckor hur lyckas man äns jag dör :(
men från och med nu ska jag ta det här på allvar och börja plugga och allt det man måste men sen gick jag till skol gårder där satt gänget beris kille va oxå där sen fick jag inte vara med de länge för jag hade tid hos vårdcentralen .. men sen kom jag ikapp de när de skulle hem och vi chilla lite med älsklingen oxå och killarna bögade runt sig som vanligt medan aah resten är historia men vi får se vad jag ska hitta på imorgon ska kanske dra ner till alby och träffa en tjej kompis till mig som jag inte har sett på länge men vi får se men tills bjuder på några bilder jag tog medans älsklingen sov så enjoy !!
onormala bilder men resten behåller jag för mig själv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0