i'm already taken

godmorgon älsklingar <3
vaknade faktist för ett par timmar sen men jag va så latt så ligger fortfarande på sängen och kampar på fb.
juste igår jag chilla med berii efter skolan även om de va fredag den 13;de inget hände slog berii varje gång hon trampa på sån där bro för va så rädd <3
men annars idag ska jag stanna hemma hjälpa mamma och vi kanske drar till skärolmen en snabbis och köpa hårfärg till mitt katastrofa hår för måste fixa den tror att jag ska färga om den till ljusbrunt för de sommar man måste sätta lite färg på skallen.
men igår så luffade runr i gamlastan blattar vilse i gamla stan walla kunnde inte vägen ut knass <3'
men sen fick vi vår hero som tog oss ut och sen vi har fick gå igenom fett mycket äventyr sett och hört många gånger och bilderna vi tog obeskrivliga får ont i magen när jag tänker på de :)
men men ska inte babla för mycket ska äta frukost/lunch nu seeee yaaa <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0