TRÅK -.-

Blond eller Brunett: Brunt, svart
Blåa ögon eller Bruna ögon: Bruna :)
Vanilj eller Choklad: Choklad är min MAN !
Hund eller Katt: Hund för de följer alltid efter
Christina eller Britney: the b-l-s tar vi <3
Lip-stick eller Lip-gloss: Lip-gloss
Rock eller Rap: Rock motherf*cka
Rosa eller Lila: rooooosa (hjärta)
Tv eller Dator: B jag kan inte leva utan min älskade data som kmr bli min andra man
CDs eller Radio: Mmm ipod !!
Basket eller Fotboll: Fotboll bröööshan
Äpple eller Apelsin: Äää choklad <3<3<3<3<3
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling min älskling min tredje man !
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: ingen av de är höjrädd och hatar vatten !!
Droger eller Likör: vad är likör ???
Guld eller Silver: diamant mannen XD
Nike eller Adidas: lididdas <3
VH1 eller MTV: MTV min fjärde man..
Sanning eller Konsekvens: % kanske -.-
Harry Potter eller Lord of the Rings: pirets of the carabian 
Regn eller Snö: ? SOMMAR  va e de här för fråga ?
Vinter eller Sommar: SOMMAR
Gå eller Springa: Gå?? hiss,rulltrapa eller bil !!
Stranden eller Bergen: Stranden vill ha den där fina blåa utsikten
Stan eller Landsbygd: S bondegård :)
Kärlek eller Lust: KÄRLEEEEEEEK !
Stjärnor eller Månen: pssst ge mig min egen måne !!<3<3
Sko eller Sandal: tofflor :P
Bad eller Dusch: Dusch
Syster eller Broder: Syster kärlek Bror
New York eller California: HAAAWAIIIII <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0