ångest !!

shoo älsklingar !!
sitter här helt hype måste ut idag fast jag tror inte att jag orkar så det blir iaf utgång imorgon med den bästa<3
vi ska till grönan ska chilla där hela dagen och juste gick ner och duscha tvätta mitt hår osv fick höra att det inte är bra att tvätta håret varje dag för de blir för torn och jag gör ju de nu för tiden så måste sluta 3 gånger per vecka räcker för håret <3
och juste måste verkligen hitta ett sätt för mitt hår den måste bli lång och hårförlägning vill inte mamma att jag ska göra så jag ska köpa mig ett par hårförlägning som jag ska sätta fast själv bästa sen så kan jag ta bort den om jag inte gillar den <3
och och måste föna och platta mitt hår nu nu annars den kmr bli kruligt vill inte de <3<3<3<3
men juste vad mer hmmm tror att jag ska på en promenad själv och  få frisk luft rensa tankarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0