You see right through me

shooo sötnowsar!!
vaknade på rätt sida idag men det vände till & jag bara sitter här har precis städat klart huset det ända som e kvar är mitt rum och jag orkar inte äns resa mig är så svag och slö idag <3
men måste börja fixa mig oxå för jag och mamma kanske roos ska följa med jag vet inte vad vi ska kolla på men en roligt film som får mig att skatta <3
jag vill till hawii eller till en liten ö där det inte finns människor där jag kan sitta och röka min cigg och bara ligga där och rensa mina tankar walla de skulle bli tjock nice <3
jag vill ha sommar lov nu nu sen jag ska fucka ur ska kampa ute 24/7 walla <3
bada,sola röka vp chilla allt det... men det är ju bara några veckor kvar !!
lärde mig nåt idag lev livet innan det är för sent, lär dig att älska lär dig att bli sårad och hantera situationer görallt det som gör dig lycklig och ifall andra inte accepterar det då det är deras fel för det vill ej se dig le så fuck allt och alla nu är det bara du som gäller... folk nu för tiden va är det för värld vi lever i staferallah!!
men men nu ska jag fixa mig och sitta här och försöker vara på bra humör & försöker väcka mig själv till liv så ni får ha det så bra pöss!!
en bild från fredags!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0