cuz I remember every word that you said..

godmorgon de känns som om de var ett år sen jag blogga !!
men har helt o hållet glömt att jag äger en blogg men ajaaaaaa
vaknade för ett tag sen och sitter vid datan som vanligt och då kom jag på att jag skulle ladda ner låtar
till min ipod sen så tog de en timme laddade fett många låtar men sen kom på att min headset och min ipod e hem hos beriih så allt de här i onödan !!! :O
men kan berätta lite vad jag har gjort under helgen för jag kmr inte ihåg vad jag gjorde föra och föra helg !
men iaf på fredag så slutade vi tjock tidigt så vi chilla ett tag i skolan sen efter de kom mamma t skärholmen och vi tagga till kungens kurva och handla "lite" mat där sen åkte vi hem dårå sen åt jag och beriih och tagga ut chillade här o där sen så gick vi hem t henne där jag sov över dagen efter gled vi runt åt de på mc broor nej men sen tagga vi t solna tsm med andra dårå sen var de danstävling mellan sverige och danmark vi kolla där sen tggish hem och idag
ska jag vara hemma och de va allt från mig vi seeeees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0