buuuuhuuuu .. ointressant inlägg för resten av er

shoooo!!
vill ha en riktigt mobil på riktiiig tappade min nyaste älsklinga som jag har haft i typ 2 månader tror jag
och mamma har tappat hoppet, den här gången tänker hon verkligen lära mig en läxa asså ingen mobil
asså nej förut när jag tappa mina mobilen så fick jag en ny längst om en månad men nu jag vill typ bara dööööö .
trodde inte på henne när hon gav mig en röd sonny ericsson och ba den här är den sista jag köper åt dig så ta väl hand om den sen efter 2 månader är den borta !!! :O
nu har jag lixom ingen busskort häller för jag hara tappat bort den så de knaaas tappar bort allt så glömsk är jag !!
saknar min bebiiiiis <3<3
slänger ett litet inlägg imorn där jag berättar va jag gjorde idag och så utan att gnälla puuuusss bebiisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0