...

shööö gullungar !!
nu är jag hemma efter en lång dag kan berätta snabbt vad jag gjorde idag !!
jag vaknade vid 12 då hade mamma lagat frukort så åt med släkten hörde historier--
sen så fixade alla sig och skulle ut men jag gick till min bror för att han var sjuk och var ensam hemma
medans dem andra var ute... jag städade hela huset sen så lagade jag mat åt han ...
men sen kom alla ovh då gick vi hem och nu sitter jag hära helt död .. :(
juste kan lika gärna berätta vad jag gjorde på fredag oxå
då de va tjejkväll hem hos beri  med shirin vi kollade på en film och
åt världens bästa bakelse och snacks guuuud de va så mysiigt <3<3
de skulle vara hem hos mig på riktigt nästa vecka men jag har gäster :)<3

jag o min pudding <3

Kommentarer
Postat av: hermy såklart

sv: hahhah jag har en svart. hittade ingen bra bild på den så tog bara en svart.. aaa den är skit bra asså

2011-10-09 @ 13:01:29
URL: http://hermys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0