ger o ger men jag får inget tbx

shooo älsklingar !!
jag skulle vilja säga att jag vaknade på rätt sida idag men de gjorde jag inte .. vaknade på morgonen hoppade i duschen då var det en bra början på min dag sen så städade jag huset lite.Efter ett tag så gick jag och mamma ut och köpte svart hår färg till båda sen färgade jag hennes hår och min bror färgade mitt hår eller "lekte" med den men nu är den iaf svart ska jag ta en snabb bild från web cameran sen får ni sen om jag fastnar på bild idag.
men jaa lite kort om igår .. juste glömde att jag redan hade skrivit det men men idag så händer det ingen som väntat men det funkar även om jag inte är på humör .. skriker var ända 5 min och min bror sa att han brundrar dem som hänger med mig mest för jag flippar så otroligt snabbt hade slutat med den men det känns som om jag har tappat kontroll över allt så det känns ante bra .. men ska platta mitt hår plus ska färga mina naglar och göra mina läxor idag men nu måste jag chilla iväg för ska vara med mamma så ha de så kul medans jag dööööör här mucket trevligt <3
ni behöver inte se mitt svullen ansikte ..ser ut som en zombie helt död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0