lalalallala

shoo sötisar !!
är inte riktigt sams med min mage idag har extremt ont så det ända jag kunde göra var att sitta och läsa en bok om patti smith och det var tusen gånger bättre än att sitta och kolla på tv så det blev så.
efter ett tag kom jag på att jag skulle gå till min lillebrors skola och lämna några bio biljeter så jag gjorde det, mådde illa på tåget så kom hem och drack te och sånt och nu sitter jag här.
fick även reda på att min lilla ängel(min lille bror) var på karolinska sjukhus för han hade svårigheter att andas och han har varit sjuk i 2,3 veckor men visste inte att det var så allvaligt krya på dig sötis du kommer må bra snart.
dags att avrunda inlägget hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0