fuck it ..

shooo älsklingar !!<3
underbar dag visst...... not den här dagen suger min kuk upp och ner besviken på alla möjliga sätt så det inte är sant.Men sånt är livet men ja tar inte åt mig idag är de tensta marknad ska dra dit med tjejena och ha de så kul!
sen imorgon vill jag dra till skärholmen dagen då vi kanske chillar här man fet ante den <3
men men ska ta ett par bilder som ni kan få för jag är så snäll ... <3
Men nu ska jag städa huset kolla på en film me mamma för jag har lovat sen ska jag fixa mig och dra ut peazz !!
vet ni va jag älskling sån hääär söta par som går på gatorna eller ssån där gulliga grejer dem skriver till varandra <3<3<3 det är de finaste jag vet när en kille ehandlar sin kvinna så som hon ska bli behandlad så gulliga jag dööör sen små bebiiiiiiiisar som jag kan döööö för så fucking gulliga <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0