tråååk

Röker du ? tvär ja
Snusar du ? neej
Skolkar du ? haha ibland bara
Gör du frukosten själv ? äter knappt frukost men ja
Har du suttit i rätten ? japp om det ens räknas
Har du slagit ner någon ? nää, kanske på skoj
Har du pussat någon av samma kön ? på fyllan ja
Har du varit på strippklubb ? NEJ!
Vad gör du när du blöder näsblod ? venne, springer och hämtar paper elr nåt

När grät du senast ? i början av veckan
Har du solglasögon ?  ahhhh
Skriv en mening på engelska ? like a boss..
Vem pussade du senast ? min lille bror
vem kramade du senast ? min lille bror
Vad är din högsta önskan just nu ? jag har mörka tankar tror inte att jag ska skriva de här
Vad heter den hårspray du använder ? a loreal nåt använder ej men de finns ändå hemma
Vem gillar du ? jag gillar dem jag gillar
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? ROSA !!
Har du string på dig just nu ?  EHMM
Känner du någon som heter Niklas ? nää ELLER MIN LÄRARE HAHAHA
Har du bärbar data ? jaa
Är du blyg ? haha, ibland
Vad tänker du på just nu ? MAT


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ?
age GOTT HJÄRTA av allt
Bruna,blå eller gröna ögon ? b spelar ingen roll
Långt eller kort hår ? typ snagad
Charmig eller rolig ? BÅdaaaa
Röker eller snusar ? om jag va tvungen 2röka" för pussa nån som snusar är bläääööö
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? humour bra med killar som får mig att skatta
Hur stor betydelse har kläderna ? inte så mycket ..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? kanske eller kanske inte
Gillar någon annan dig just nu ? typ

HAR DU:
Stått på scen ?
jaaaaa
Varit med om en bilolycka ? nää
Klättrat på berg ? självklart, varje dag hem till mig

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ?
varmt
Blått eller rött ? blått
Regn eller snö ? hmm.. snöö
Ull eller bomull ? venne, bomull
Rosor eller tusensköna ? rosor
Vår eller höst ? ha inget av dem, de pollen tider då :(
Historia eller vetenskap ? omg sommar
Matte eller engelska ? sommar
ÖVRIGT
Svär du för mycket ?
jaa, nää eller typ lagom
Vilken låt lyssnar du på just nu ? impossible
hur är vädret just nu ? okey
vart skulle du vilja åka ? ska åka till rio
vill du ha barn ? jaaaaaaa 6 barn baaaam
isf vad skulle dom heta ? o killen ska hetta ezra isf och tjejen ......


SENASTE SOM DU
träffade ? bröderna

pratade i telefon med ? tony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0