i don't need you

du är falsk och hela du är falsk seriöst gå skaffa dig ett liv och väx upp !!
såna som dig förtjänar inte ens att leva så gå häng dig snabbt kan hjälpa dig om du vill seriöst du är så patetisk att det nästan är omöjligt att vara lika patetisk som dig SÖK VÅRD hela bunten !
folk nu för tiden de synd vad ska man göra med dem men iaf har suttit och supit cola och kollat på min bebis han får mitt hjärta att stanna varje gång jag ser han blir hypnotezerat ...,.--men iaf vi går vidare  imorgon är fredag
det kommer bli chill har massa planer MUHAHAHAHAH <3
klaga inte vet att jag stavar perfect för jag har inga svårigheter med de nej nej men iaf ska MYSA <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0