back on track

shooo long time no see ha ?
men nu är jag är jag tillbaka och ska blogga som en människa.
bloggen känns lite dött så ska vattna den så den får liv igen hmmm know you like it..
nej men bilder kan jag inte lägga ut så mycket eftersom de är väldigt sällan jag tar bild med min cam och har ingen normal mobil för tillfälet min morsa tänker verkligen straffaa mig den här gången, jpo de är så att jag tappar mobilen ofta bokstavligen OFTA och varje gång jag tappar en mobil får jag ett max efter en vecka men sist jag fick en ny mobil tappa den efter 3 veckor och då fick hon nog och nu är jag fast med en samsung utan kamera..
och jag har ingen kamera, den lämnade vi kvar i ethiopien så ja nu vet ni men tänker ta hand om bloggen ...typ
lovar inget HAHAH <3 jalla ska försöka fixa den lite puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0